wtorek, 6 sierpnia 2013

Czerń i fiolet :3

Heej ;d
Dziś.. Pierwszy (no.. właściwie drugi) post :> Będzie on o lakierach, które zakupiłam
zeszłego czwartku ;) (01.08.2013r.) Miałam szczęście, bo właśnie takich szukałam już bardzo długo.
Udało mi się je znaleźć za bardzo niską cenę :]

1. Fioletoowy *-*
plusy:  
- śliczny kolorek ;3
- "brokatowy" w słońcu ;p
- duży (18 ml), tani (3 zł!)
minusy (;c):
- długo schnie :<
To ten sam lakier ;) 

2. Czarnyy! <33 
   plusiki ^^:
- prawdziwa czerń ;*
- duży (18 ml), tani (3 zł!)
minusy..:
- długo schnie :/

Lakiery są oczywiście z tej samej firmy ;) (nazwa widnieje na fioletowym lakierze) Na czarnym nie robiłam zbliżenia, iż nie byłoby jej widać c; Zdjęcia robione przed kilkoma minutami :D
Skromny manicure z pokazanymi lakierami:

Czekajcie na kolejną notkę ;D 
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

Paulinka13 pisze...

Pomalowane ładnie,
ale jeśli chcesz żeby wyszło świetnie
powinnaś zmienić fioletowy na jakiś jaśniejszy kolor :) - Paulinka

Ola ღ [szalonatylkoja1] pisze...

Dziękuję oraz wiem ;) Jednakże chciałam użyć tylko tych lakierów.